این نکات را رعایت کنید تا به کفش های چرمی خود عمر طولانی تری ببخشید!
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

 

کفش چرم

تاریخ: ۱۶/مرداد/۰۰ ساعت ۱۸:۳۰ | گوناگون شناسه خبر: ۹۳۶۰۹ منبع: TIPS AND TRICKS

این ترفندها باعث می شوند کفش های چرمی شما برای مدت طولانی تری خوب به نظر برسند!

 

این نکات را رعایت کنید تا به کفش های چرمی خود عمر طولانی تری ببخشید!

 

اکثر ما عاشق کفش چرمی هستیم. چکمه های زیبا برای خانم ها و کفش های چرمی مرتب برای آقایان ؛ آنها همیشه شیک و زیبا هستند، اما متأسفانه، چرم بسیار آسیب پذیر است و روی آن به سرعت خراش یا لکه می افتد. با نکات زیر می توانید کفش های چرمی خود را بیشتر نو نگه دارید و تا سالهای آینده از آن لذت ببرید.

تمیز کردن

کفش ها را با یک پارچه خشک و نرم مانند یک پارچه میکروفایبر تمیز کنید. تا جایی که می توانید خاک و گل را از کفش بگیرید. سپس ، کفش های خود را با یک محصول تمیز کننده، تمیز کنید. می توانید از اسپری چرم یا محصول دیگری که مخصوص تمیز کردن چرم است استفاده کنید. مراقب باشید، همیشه از یک پارچه یا یک برس نرم برای مالیدن آن استفاده کنید زیرا نمی خواهید خراش بیشتری ایجاد کنید؛ از اسفنج استفاده نکنید زیرا می تواند چرم را خشک کند.

لکه

آیا روی کفشتان لکه ایجاد شده است؟ از مخلوط دو قسمت آب و یک قسمت سرکه استفاده کنید. این مخلوط را با استفاده از یک پارچه نرم روی لکه ها بمالید. بعد از آن باید چرم را چرب کنید ، زیرا هنگام استفاده از این مخلوط، هم لکه را حذف می کنید هم لایه گریس یا واکس روی چرم را.

پولیش کنید

برای اطمینان از اینکه کفش ها به درخشندگی و انعطاف پذیری اولیه خود باز می گردند ، باید مرتباً آنها را پولیش کنید. این کار را تقریباً هر ماه انجام دهید (با فرض اینکه تقریباً هر روز آنها را می پوشید؛اگر اینطور نیست، می توانید کمتر آنها را جلا دهید). بندها را بیرون بیاورید؛ برای نرم کردن چرم از نرم کننده چرمی استفاده کنید. پس از استفاده از نرم کننده ،از مقداری واکس هم رنگ کفش یا شفاف استفاده کنید. برای اینکه مطمئن شوید کفش شما بهترین درخشش را دارد ، یک پارچه نخی را بردارید و با کشیدن همزمان دو طرف، آن را روی کفش بکشید؛ متوجه خواهید شد که کفش هایتان شروع به درخشندگی می کنند.

 

پولیش چرم

پولیش چرم

نگهداری

اگر می خواهید کفش های چرمی شما تا آنجا که ممکن است زیبا به نظر برسند، بهتر است مرتباً از اسپری چرم استفاده کنید. به این ترتیب کفشتان را از رطوبت و کثیفی دور نگه می دارید؛ سپس، بگذارید کفش ها استراحت کنند تا خشک شوند.

هنگامی که از کفش چرمی تان استفاده نمی کنید ،درون آن را روزنامه مچاله شده بگذارید تا شکل کفش حفظ شود.

کفش های خود را مدت طولانی نمیخواهید استفاده کنید؟ قبل از انجام این کار، کفش ها را کامل تمیز کنید سپس آن ها را در یک کیسه پارچه ای به جای کیسه پلاستیکی بگذارید تا بتوانند نفس بکشند.

منبع: طلا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری